loading...
RAZOR.IR
محمد بازدید : 68 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (1)

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

محمد بازدید : 48 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یعنی ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!

 

آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

هر چند تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها تاکید کرده است امنیت برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نود 32 را تهیه کرده ایم.

 

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

محمد بازدید : 60 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 منتشر شد!

 

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوهمجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از آنتی ویروس نود 32استفاده کنند.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

محمد بازدید : 58 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بیشتر شما نرم افزار PowerDVD را میشناسید. سایت سرزمین دانلود قبلا نیز نسخه های مختلفی از این برنامه را معرفی کرده بود و حالا با ارائه جدیدترین نسخه PowerDVD ، آن را برای شما تهیه کرده و در سایت قرار داده ایم.

 

نرم افزار PowerDVD یکی از باسابقه ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای پخش فیلم در کامپیوتر است. هرچند این نرم افزار قادر به پخش فرمت های مختلف ویدیویی میباشد، ولی شهرت خود را بیشتر به خاطر پخش فیلم های با کیفیت DVD و HD به دست آورده است.

محمد بازدید : 49 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

سخه جدید K-Lite Mega Codec Pack به همراه Media Player Classic منتشر شد!

 

K-Lite Mega Codec Pack حاوی مجموعه کاملی از Codec ها برای پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری است.

در واقع با نصب این نرم افزار، برنامه های دیگری که برای پخش فیلم و آهنگ بر روی کامپیوتر خود دارید ازCodec ها و پلاگین های آن استفاده کرده و توانایی پخش انواع فرمت ها را خواهند داشت.
 
نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack هر چند ماه یک بار نسخه جدیدی ارائه می دهد و تا کنون نسخه های زیادی از آن در سرزمین دانلود قرار گرفته است.

 

به تازگی نسخه جدید این پکیج (نسخه 9.9) منتشر شده که حاوی نرم افزار Media Player Classicنیز میباشد. نرم افزار Media Player Classic توانایی پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری را دارد.


محمد بازدید : 65 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار فشرده سازی WinRAR آنقدر معروف هست که نیازی به تعریف نداشته باشد. WinRAR قوی ترین و فراگیر ترین نرم افزار کار با فایل های فشرده است.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار WinRAR را برای شما آماده کرده ایم.

محمد بازدید : 59 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

در این مطلب، جدیدترین نسخه ویندوز XP را برای کاربرانی که هنوز تمایل دارند از این سیستم عامل استفاده کنند آماده کرده ایم.

 

بسیاری از کاربران خانگی و اداری با توجه به نوع استفاده خود از کامپیوتر و نرم افزارهایی که با آن سر و کار دارند، همچنان ویندوز XP را برای خود مناسب میدانند. و یا به دلیل مشکلات سخت افزاری تمایلی به ارتقا به نسخه های جدیدتر ویندوز ندارند. به همین دلیل ویندوز XP برای این دسته از کاربران بهترین انتخاب است.

 

اما کاربرانی که علاقمند به استفاده از ویندوز XP هستند هم بهتر است تا همیشه از جدیدترین نسخه آن استفاده کنند.

 

همانطور که میدانید SP3 آخرین سرویس پکی است که برای ویندوز XP ارائه شد و بعد از آن هم سرویس پک دیگری نخواهد آمد. اما در طول این مدت بارها نسخه های جدیدتری از ویندوز XP عرضه شده که شامل آخرین آپدیت ها است و برخی اشکالات نرم افزاری و امنیتی نسخه های قبل را اصلاح کرده است. جدیدترین نگارش ویندوز اکس پی، Windows XP 2013 SP3 است که در ادامه میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

محمد بازدید : 60 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر، Internet Explorer 10 منتشر شد!

 

جدیدترین نگارش از مرورگر پیش فرض ویندوز (یعنی همان اینترنت اکسپلورر یا IE) ، همزمان با ویندوز 8ارائه شده بود. اما این نسخه تا الان فقط بر روی ویندوز 8 بود و امکان نصب جداگانه آن برای ویندوز 7وجود نداشت.

 

اما چند روز پیش سرانجام نسخه نهایی و قابل نصب از IE 10 منتشر شد. اکنون شما میتوانیداینترنت اکسپلورر 10 را دانلود کرده و روی ویندوز 7 خود نصب کنید.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    !مهم!

    كاربر گرامي جهت دانلود مطالب به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

    با تشكر مديريت سايت.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 1,017
  • بازدید کلی : 4,734